Voorwaarden

Groepsboeking en Persoonlijke boeking

 

Groepsboeking
(afhankelijk van toewijzing Liverpool)

 

Individuele boeking
(2 beschikbare kaarten
per PL wedstrijd en 4 per CL)

 

Alleen bestellen via de  website van Alsin bij kaartje kopen. Niet via mail 
Voor bestellen denk goed na of je wel kan. 
LFC Membership verplicht   LFC Membership niet verplicht
info membership en bestellen membership    

Bewijs van renewal of printscreen opsturen naar penningmeester met de aanvraag. Indien men geen renewal of printscreen opgestuurd heeft en bij toewijzing door Liverpool blijkt dat men geen membership heeft krijgt men geen ticket,  Alsin is dan niet verantwoordelijk voor het niet krijgen van een ticket.

 

 Alsin moet wel een mobiel nummer hebben om afspraken te maken voor het afhalen van de membershipkaart en plaatsen in Liverpool. Na de wedstrijd moet deze membershipcard gelijk teruggegeven worden.

Een eenmaal door LFC toegewezen ticket bij groepsboeking moet afgenomen worden. De toegangsticket staat dan namelijk op je membershipcard.  

Persoonlijke boekingen kunnen alleen teruggenomen worden als een ander alsin lid de ticket overneemt.
 

Om in aanmerking te komen moet men 1 jaar lid zijn, zijn er kaarten over dan kunnen ook nieuwe leden reageren, maar die betalen alvast de contributie van volgend seizoen.
Je membershipcard moet bij Liverpool gekoppeld worden aan de Alsinbranch. Is dat nog niet gebeurt dan krijg je een uitnodiging van de secretaris met een uitleg hoe het moet.    

Bij toewijzing wordt een factuur verstuurd. Bij groepsboeking wordt door de penningmeester een voorschot  € 75,- gevraagd, aangezien we de prijs van ticket en de pond pas weten als de plaatsen  in het stadion worden toegewezen. Na toewijzing van de plaatsen wordt een definitieve factuur verstuurd en het teveel betaalde wordt  terugbetaald. Bij tekort wordt verzocht binnen 5 dagen dit te betalen. Bij afmelden na de definitieve plaatsaanwijzing door  LFC is men het bedrag kwijt. 

 

Bij persoonlijke boeking  wordt de prijs van de ticket met  een toeslag van € 30,- als borg de penningmeester stuurt een factuur die binnen 5 werkdagen betaald moet worden. De borg wordt terugbetaald als de penningmeester bericht heeft gehad  dat de membershipcards teruggegeven zijn bij de persoon waar ze afgehaald zijn. Als betaling binnen is is de aankoop definitief.

 

Om de aanvragen te vereenvoudigen kan men gelijk met de eigen aanvragen een ander alsinlid waarmee men naar de wedstrijd wil opgeven. De aanvrager is dan de contactpersoon voor betalingen,tickets  etc. 
Het bestuur kent de kaarten pas na 5 werkdagen definitief toe, in verband met de meest optimale verdeling van de kaarten
Leden die kaarten aanvragen voor een niet alsinlid worden in eerste instantie niet in behandeling genomen
Het bestuur heeft het recht om af te wijken van de volgorde van binnenkomst van aanvragen, als hierdoor meer leden wedstrijden van Liverpool FC kunnen bezoeken.
Men kan als men naar een wedstrijd wil, meerdere wedstrijden aangeven, maar moet wel duidelijk vermelden dat men maar één wedstrijd wil. Voorkeur wedstrijd kan worden aangegeven.
Bij meerdere aangevraagde wedstrijden bepaalt Alsin voor welke wedstrijd de ticket wordt aangevraagd als niet alle wedstrijden beschikbaar zijn
Door TV uitzendingen en eventueel Europees voetbal van de tegenstander kunnen de datums en tijden wijzigen. Dit geld ook door Carling Cup (finale) en FA Cup( halve finale/finale).
Verplaatsing van de wedstrijd door welke omstandigheden dan ook is geen reden om het betaalde geld voor het ticket terug te eisen.  Alsin neemt geen enkele verantwoordelijkheid als men op voorhand al een hotel en/of vlucht geboekt heeft

Info voor deze boeking:secretaris
Info betalingen penningmeester

  Info voor deze boeking: penningmeester
 

Door invullen van het formulier verklaar je akkoord te gaan met deze  voorwaarden.

Belangrijk voor Persoonlijke boeking: De plaats van afhalen wordt bijtijds doorgegeven. Bij niet tijdig inleveren van de membershipcard na de wedstrijd komt men niet meer in aanmerking voor tickets. Stewards doen af en toe controles of de persoon die de card bij zich heeft wel degelijk de eigenaar is, kijk dus goed naar de naam die op de card staat en dat is dan ook de naam die je moet aangeven. Kosten gemaakt doordat wij de membershipcards niet meer hebben worden verhaald. Denk hierbij ook aan hotel en vluchtkosten van leden, die dan geen ticket hebben. 
     

Er worden geen tickets meer beschikbaar gesteld aan niet leden